Tečaji so že v teku

Šuštarska

Iz predstavitve na Šuštarski nedelji 2015.

Šolsko leto in s tem tečaji taijija so se začeli. Po uspešni predstavitvi veščine na Šuštarski nedelji se bomo zopet z veseljem zagnali v vadbo.

Vsakdo si lahko izbere kraj vadbe, ki mu je najbližji. Program je pester in omogoča napredovanje vsako leto.

Najmlajši člani in vsi, ki imajo radi borilno in dinamično obliko taijija se lahko vpišejo v taiji kungfu, ki je vsak ponedeljek v Tržiču. Vadba vsebuje tako elemente taijia, ki učijo pravilnost in učinkovitost gibanja, kot tudi borilne elemente samoobrambe (stik s partnerjem) in kondicijske elemente (moč, spretnost, hitrost, gibljivost).

Redna vadba taijija (v Tržiču dvakrat tedensko) ima seveda poudarek na osnovnih načelih, kot se uče v prvotni obliki taijia, stilu imenovanem chen taijiquan (izg. čen taidži čuen). Vadba se sestoji iz učenja prostorčne forme (Laojia Yilu – Prva stara forma), na naprednejših nivojih pa še zahtevnejše forme (Paoccui – Druga stara forma, Xinja – Nova forma) in vadba z orodji kot so meč, sablja in palica.

Vadba za seniorje oziroma starejše ali gibalno omejene se izvaja po posebnem programu, ki vsebuje zlasti razvijanje in ohranjanje koordinacije gibanja celega telesa, ravnotežje, krepitev vitalnosti in pretoka življenjske sile, krepitev itd.

Ne glede na starostno ali zahtevnostno stopnjo vadbe v vsakem primeru pridobimo na splošnem telesnem počutju, pri čemer je vadba varna s skoraj nemogočo verjetnostjo poškodb. Veliko člankov že dandanes na spletu preberemo o zdravilnih učinkoh taijija z atežave kot so artitis, nizka kostna gosotota, rak na prsih, srčne bolezni in odpoved srca, krvni tlak, Parkinsonova bolezen, nespečnost, kap itd.

Zaradi tehnike in sistematičnega načina poučevanja pridobiva vsakdo, ne glede na starost, spol ali splošno telesno gibalno sposobnost.

Vadba je za vsako starostno skupino zanimiva. Vedno se naučimo kaj novega. Z leti pa globina in lepota ter estetski užitek, ki ga sami doživimo, zasvoji vadečega in ga vleče na neslutene nivoje vadbe.

Pri vseh teh koristnih učinkih se najbrž ni težko odločiti, kadar gre za naše dobro počutje in zadovoljstvo.

In če je pri vadbi še dobra volja in obilo smeha, vsakič komaj čakamo, da gremo zopet na trening.

 

Vabljeni.